15.3.11

~ sambungan lagik ~

Assalamualaikum..

Bersambung kembali... hehhee...jangan boring yer...
Okay, kite sambung blk ye, skang nak citer pasal our romantic dinner..mmg sangat romantic sbb kitaorg berdue jer, diiringi dgn live music....huhu..kitaorg mmg x biase sgt dgn bende2 mcm ni, just go wif the flow....
hahhaha



time ni kitaorg menapak ki kat dinner site, malas nak tunggu buggy..sambil tu blh amek angin mlm...
en husben ape lagi keje nye, amek gambar sane sini...aku pulak, sibuk dgn rmi yg call tanye psl umi..
sbb time tu ramai yg update psl umi pada aku, so byk jugak la berite terkini yg aku dpt...

so sibuk sbb jwb soklan dr kawan2....spai ke malam diorg call n msg..naseb baik en husben faham sgt2..
tq dear en husben..muuuaaahhhhh..;)



buggy...ni lah buggy yang bawak penduduk2 kat cni..hahhaa..ni mmg utk amek gambar je rasenye, sbb asyik dok kat cni jek...aku mls nak citer byk, xreti sebenarnye, so just citer dgn gambar k....


time nih kat lobby, tgh tunggu diorg panggil utk mamam...
so, sakan la amek gambar...




suasana malam kat cni..



time ni tgh tpon my bespren aka didie...sbb nmpak ade event MMU kat ctu..kebetulan ptg tu nmpak opismate dide, rupenye diorg ade wat family day utk department diorg..tp didie xsame deparment dgn akk tuh....

en husben pulak nak posing, en husben mmg xpuas ati klu gambar die ckit, so sblm die protes layan kan jek...hahhahaha...sayang en husben.....


Gaya..Mutu..Keunggulan...



Oh, akk ni sangat baik, die la antara yg sambut kitaorg time baru sampai..
die incharge bab dinner kitaorg nih...



ni la live music kitaorg...layan kan aje, xde la kitaorg nak menari nari kat cni..klu ikutkn mmg blh..
tapi..xdapat ler...dalam bilik ar nak nari pun..kuang..kuang...kuang.....



makanan lom spai....


cantek kan gambar nih..ehem, aku la yg snap....
Smart....




ni je la gambar yg kitaorg amek berdue time dinner tuh, buleh la pulak xcenter..aku pulak xprasan, dah blk bilik cek smula n br nmpak xcantek...
huuuwwwaaaaaaaaaaaaaaa......


aku gabungkan skali gambar kitaorg nih...
ade 4x hidangan..macam2 laa...
penat nak habeskan...


huhuhu, korang nmpak x ape yg aku tgh tuang tuh, dessert yg last skali..chocolate cake..fuhhh...
fully chocolate, best sgt2....senyum lebar en husben tgk aku suke mlm tuh..
 last skali after pekena teh, kitaorg pun blk bilik....

Mule-mule ingat nk jalan jek, then en husben dah mengah giler, kitaorg naik buggy..dah menguap dah masing-masing..time tuh dah pkl 11 pm lebih...



Last skali, amek gambar utk malam tuh, ni la kenangan gambar kitaorg utk mlm dinner tuh...
 Sayang en husben sangat2.....


Esok nye tuh, mcm biase gi sarapan, then we all ade massage & spa selama 1 jam...nnt sambung lagik ek...

Dah ngantok, esok dah kene keje...ngantokkk.....

Babaiii...

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak u ols kat cni!