9.12.10

~ cuti Maal Hijrah ~

yuhu...just nk update blog....pasal cuti Maal Hijrah aritu..kan cuti time tuh.. tetibe mlm tu en husben ckp, 'sok abg bwk syg tgk wayang nak'...hati nih punyer la suke, tp xmo excited sgt sbb paham2 je la, mner la tau ade hal ke...pastu pagi tu en husben lak tlg ayah den menyimen...pastu en husben ckp, 'cepat la siap...' yeyeyeehhhhhh....
hati nih gumbira la sgt2...huhu..pas tgk wayang kitaorg gi mkn burger king, pastu ape lg..shopping la....
bak kate en husben, mmg rezeki aku la aritu, sbb die sgt bermurah hati nk bg aku enjoy puas2...sbb en husben jarang bg aku mewah2 nih...cayang en husben...:)
ni gambo2 nyer, utk kongsi dgn kwn2...


~ time on da way gi dataran pahlawan, nmpak kete nih...penutup MBY pasni kuar MCA lak..xsabo nk tunggu MCF~


~kami tgk crite ngangkung~
ok ar, kelakar, sedih, seram sume ade..para ibu mengandung tidak digalakkn menonton, terkejut jek byk...

~ticket~


~mamam burger king, besar2 burger nye..aku mkn separuh je, selebihnye biase la kan..en husben yang habeskn....konyang..~



~sian die mengah2 nk abeskn burger tu~
luv u dear...

~beta~

~pas mkn, singgah mahkota parade untuk S.H.O.P.P.I.N.G~
en husben dah lenguh nk berjalan, dok lepak kat mesin urut OGAWA...
trus en husben kate,
'nnt ade rumah abg akan pastikn umah kite ade mesin OGAWA nih....'

~pastu kami pi beli lampu, ayah aku tpon mntk tlg pilihkn lampu utk pintu pagar umah aku~
byk kn lampu...rambang mata, sediakan duit jek...kedai ni kat malim..
'Top Lighting'

~setelah berdiskusi dgn en husben, beliau telah memilih lampu itu, sbb beliau yg bayar...~
naseb baik blk umah ayah trus bg wet kat en husben....hehehhe

so.....tgk nieeee....:)
~kami beli baju sepasang....nnt nk pki time hanimun~
tah bile2 lah nk hanimun lg yek....
beli kat Body Glove

~pastu aku dpt beli seluar Levis Curve...~
riang nya hati ini..
beli ni pun bersebab, levis aku ade sehelai jek...musim2 ujan ni pulak baju yg basuh sume xkering...
tu yg en husben kate, beli la lg sehelai....tenkiu dear...
from Levis Store

~sandle utk en husben, oleh kerana sandle n selipar beliau telah koyak di bhgn tapak nyer, so aku soh gak die beli sandle nih...~
die ajk gi Dr Cardin...klu u all nk tau, en husben ni blh thn cerewet, nk sejam jugak la memilih, so die decide nk plh sandle nih...
from Dr Cardin

~sampai umah jek trus peragakan sandle die tuh..sbenarnye ade beli short pants utk en husben, tp trus msk washing machine, so xjadik la en husben nk bergaya aritu..hahaha....
ohh, bulu kaki mu sungguh menonjol..hahahha
kaki en husben putih, jelezzzzz
mcm mner pun, aku sgt enjoy aritu...dpt berdua dgn en husben....
setiap amse dgn en husben akan digunakan dgn sebaik mungkin...
ape pun, time kasih sgt2 en husben sbb buat isteri awk ni hepy...awk tau kn isteri awk ni suke sgt shopping,jln2...tenkiu cinta..:)
p/s : sayang en husben sgt2...mmuuuuuaaahhh

1 comment:

  1. wahh seronok shopping ye
    saya pon nak tgk wayang weekend ni
    cite yg hantu mak limah tuh

    ReplyDelete

tinggalkan jejak u ols kat cni!