24.6.10

mood : hepy2...+ sodih...

salam sejahtera, ape kabau sumer...wokey ke x..?? masih waras yek..hehehhe..jgn mare yekk....sape gie jusco smalam..ingatkn xramai org sbb ader member pegi time lunch hour, dier kate mmg xramai..so aku dgn confident nyer pun pegi laa...blk keje jek, pkl 5 trus bedezup gi jusco....dah la xleh msk ikut pintu blakang, sbb befire nih aku mmg msk ikut blakang jek....luck menyebelahi aku, tetibe ader kete nk kuar, siap lambai lagi srh aku msk parking tu...bak kate husben ku, 'mmg die nk srh syg shopping la tu, siap bg parking..'jgn jelez yek en husben...
xbyk la yg aku beli, baju en husben, kemeja ayah, sandle utk mak..erm, utk puan yg shopping pulak, biase la..sepatu buaya, baju 'dress', comforter...nk byr jek tringat lak kat bdk lelaki srg yg kat umah aku tu..my little boy yg dah nk bujang dah pun...so aku belikn la die kete control...sbb 70% klu x, mmg xdpt la dik...dlm pkl 9pm aku spai umah.....besh2....tp klu en husben ader mst lg best kn.....huhuhuhu.....
nk tnjuk gambo ape yg aku beli, mls lak nk amek gambo, sbb dah susun dah...excited la katekan...brg baru..hikhikhik.....sandle buaya ku nk rasmi sabtu nih, nk pi umah kwn ku...INTAN yg nk tunang....
mood : sodih...:(
blk jek jusco tu, mak aku tunjuk surat...little bujang boy aku kner gi kursus motivasi..mak aii, dier xpenah pisah ngan mak ayah aku..mcm mner lak nih..dah la dr jumaat spai ahad..kat chabau, jasin..adehhhh....confirm meleleh air mata mak ayah aku klu dgr die sodih...
nak jadik citer lak, yang anjurkan kursus tu rupenyer ahli GPMS tempat keje aku..huhuuu, aku pun mengontek la kwn2 aku yg aku rase ader kaitan dgn aku...mntk la tlg dier tlg tgk2 kn little bujang boy aku nnt....adehhh..risau nyer...mak aku dah pk, mcm mner la die tido nnt, mnd nnt, mkn...die bkn penah terdedah mcm tu..
pagi2 nk gi skool pun tiap2 ari mak aku bising, "ajid, dah pki deodorant lom" , "ajid, dah pki bedak lom" , mcm mner lah kat sner nnt.... tadik blk keje aku pun pegi family store sg udang, beli ape yg ptt utk senangkan dier nnt...hope sgt2 die okey kat sner nnt...risau sgt2..nak2 pulak member aku ckp mmg ader slot yg nangis2 tuh...adehh, confirm adik aku nih melalak bagai nak rak..anak bongsu la katekan, pastu anak emak permata...
Ya Allah, Kau lindungilah adik ku Mohamad Haziq Ya Allah....Kau bagilah dia dpt menerima ape shj yang dipelajari semasa kursus itu nnt...Kuatkan lah semangat adikku itu Ya Allah.....

ni la die Mohamad Haziq..tgk tu pki bedak pun comot...time ni ari first skola on 2010 klu xsilap..aku yg anta die pi skola tiap2 ari.....lupe nk inpom, adik aku nih dah darjah 6 okey...tp manjer...MasyaAllah....


time nih, die tgk godek2 laptop ayah..main2 ngan ika, cute gak pki tudung...manis jek..hahahhaa

jcard again, huhuhuuu, time nih jcard 2009.....

hope sume nyer okey, risau hati akk adik oiii......mntak2 xder pe2....kawan2ku yang terlibat..tlg tgk2 kan adik saya yg cembeng, manjer ni yek......klu ader ape2 cpt2 tpon sayer okey.....jasamu amat2 saya hargai..nnt sayer blanjer kawan2 kat mini malaysia yek....

p/s : jangan pernah berhenti berdoa, nnt Allah anggap kite sombong....









4 comments:

  1. xpe
    kene biasakan diri jauh2 dgn family jugak
    nanti nak masok kolej ke unibesiti ke jauh2 kang, so xde la susah kan

    ReplyDelete
  2. tu la dik, risau sgt2 nih...
    die xnangis, akk pulak yg nangis nnt...

    ReplyDelete
  3. Ajid manje g kursus...hehe...kenO kObau 1 kg ne...huhu...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak u ols kat cni!